کد خبر: بایدن-ممکن-است-مرخصی-استحقاقی-را-در-بست
۱۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۴۸
بایدن ممکن است مرخصی استحقاقی را در بسته زیرساخت‌های خود جای دهد!

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، بیش از 400 سازمان از رئیس جمهور بایدن می‌خواهند كه مرخصی استحقاقی خانواده را در بسته زیرساخت‌های گسترده‌ای كه این هفته رونمایی می‌كند، بگنجاند.

مقررات مرخصی استحقاقی برای بیماران ویروسی کرونا مصوب سال گذشته منقضی شده است و گروه‌های طرفداری و اعضای کنگره می‌خواهند کمک هزینه‌های مشابه فدرال را دائمی کنند. بایدن برای اطمینان از 12 هفته مرخصی استحقاقی خانوادگی و پزشکی از طریق یک برنامه ملی کمپین ایجاد کرد. وزیر خزانه داری جانت یلن ماه گذشته بار دیگر تأکید کرد که رئیس جمهور با چنین سیاستی موافق است. این سازمان‌ها، شامل NAACP ،AFL-CIO و کلیسای اسقفی و تحت هدایت Paid Leave for All هستند، روز سه شنبه در تمام صفحات واشنگتن پست اگهی قرار می‌دهند. در این آگهی آمده است: مرخصی استحقاقی یکی از مهمترین اولویت‌های بهبود رای دهندگان و کلیدی برای یک نژاد و اقتصاد برابر جنسیتی است. ما اکنون به آن نیاز داریم و به طور دائمی به آن نیاز داریم.

بایدن در سخنرانی جدید خود ممکن است جزییاتی را در این باره بیان کند!

رئیس جمهور بایدن بعد از این که روز چهارشنبه در سخنرانی خود در پیتسبورگ از اولین قسمت از پیشنهاد زیرساخت خود رونمایی کرد، جزئیات از جمله سازوکارهای بودجه را ارائه خواهد کرد. بایدن و مرخصی استحقاقی پست گزارش داد که بسته کل می‌تواند تا 4 تریلیون دلار هزینه جدید داشته باشد. وزیر مطبوعات کاخ سفید روز یکشنبه به فاکس نیوز گفت رئیس جمهور قصد دارد این بسته را به دو لایحه جداگانه تقسیم کند. او در ابتدا زیرساخت‌های فیزیکی مانند جاده‌ها و پل‌ها را اولویت بندی می‌کند قبل از اینکه یک جز متمرکز بر مراقبت‌های بهداشتی کودک را اعلام کند. بسیاری از کشورهای پیشرفته مرخصی استحقاقی ملی را ارائه می‌دهند، در حالی که ایالات متحده چنین نمی‌کند، حتی اگر به طور فزاینده‌ای از حمایت دو حزب در میان رای دهندگان برخوردار شود. نظرسنجی انجام شده توسط همکاران تحقیقات هارت به نمایندگی از کمپین Paid Leave for Al نشان داد که تقریباً 67٪ جمهوری خواهان و 87٪ دموکرات‌ها طرفدار قانونی هستند که به کارگران اجازه می‌دهد تا 12 هفته مرخصی استحقاقی بگیرند. همانطور که گفته شد، مرخصی استحقاقی خانوادگی ممکن است حمایت کافی جمهوری خواهان را به همراه نداشته باشد. همچنین مشخص نیست که آیا چنین ماده‌ای می تواند از طریق مصالحه بودجه عبور کند، فرایندی که فقط به حمایت دموکرات‌ها در مجلس سنا نیاز دارد.  

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha