کد خبر: بایدن-درباره-اقدامات-اولیه-دولت-جدید-س
۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۳۱
بایدن درباره اقدامات اولیه دولت جدید سخن می‌گوید!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، بایدن می‌گوید، مدیریت دولت ترامپ در مورد Covid حتی وحشتناک‌تر از آنچه ما فکر می‌کردیم است. بایدن در اولین مصاحبه مهم خود از زمان ریاست جمهوری، به مجری اخبار CBS، نورا اودانل، گفت که این کشور برای رسیدن به مصونیت جمعی قبل از پایان تابستان با یک چالش روبرو شده است. رئیس جمهور آمریكا گفت كه سرعت واكسیناسیون باید تسریع شود تا هدف 75 درصد آمریكایی‌ها كه توسط متخصص بیماری‌های عفونی آنتونی فاوسی تعیین شده‌اند، برآورده شود. بایدن گفت که دولت وی معتقد است که واکسن موجود بیش از آنچه که در گذشته حاضر بوده، وجود دارد. وی افزود: بنابراین ما به هر روشی که بتوانیم پیشرفت کرده‌ایم.

دولت جدید از قانون دفاع استفاده می‎کند...

دولت جدید از قانون تولید دفاع استفاده می‌کند تا شرکت‌های تولید واکسن و تجهیزات محافظتی را افزایش دهند. بایدن و اقدامات جدید دولت علاوه بر این، دولت توافق کرده است که همه 32 دانشگاه NFL به عنوان سایت‌های واکسیناسیون استفاده شود. بایدن افزود كه مشتاق بازگشایی مدارس است و افزود كه دولت وی طی چند روز آینده دستورالعمل‌هایی را در مورد چگونگی انجام این كار منتشر می‌كند. او به CBS گفت: فکر می‌کنم وقت آن رسیده که مدارس با خیال راحت بازگشایی شوند. او افزود: شما باید افراد کمتری در کلاس داشته باشید. شما باید سیستم‌های تهویه داشته باشید که دوباره کار شده‌اند. بایدن در یک مصاحبه گسترده، که در آستانه Super Bowl پخش شد، گفت که وی اعتقاد ندارد که خود او شخصا باید به جلسات جاسوسی اطلاعاتی دسترسی داشته باشد. طبق روال معمول این جلسات توجیهی در صورت درخواست روسای جمهور سابق در دسترس قرار می‌گرفت.

بایدن خاتمه‌ی تحریم‌ها علیه ایران را رد می‌کند!

با بازگشت به سیاست خارجی، بایدن خاتمه تحریم‌ها علیه ایران را در حالی که به غنی سازی اورانیوم ادامه می‌دهد را رد کرد. یکی از اقدامات اولیه دولت ترامپ خروج از توافق هسته‌ای مورد مذاکره دولت اوباما بود. بایدن که گفت توپ در زمین ایران است، روشن کرد که دولت او می‌خواهد قبل از بررسی لغو تحریم‌ها، تحرکاتی را از تهران ببیند. با بازگشت به چین، به نظر می‌رسد که  بایدن سیاست‌های ملایم‌تر آمریکا در قبال چین را رد می‌کند. وی افزود که هنوز قرار نبود با رئیس جمهور چین شی جین پینگ تماس بگیرد، شخصی که او را به خوبی می‌شناسد. بایدن گفت: او بسیار درخشان است. او بسیار سخت است منظور من این نیست که من از او انتقاد می‌کنم، فقط واقعیت این است که او یک استخوان کوچک دموکراتیک در بدن ندارد. او افزود: من در تمام مدت به او گفته‌ام که ما نیازی به درگیری نداریم. اما یک رقابت شدید میان ما وجود دارد.  

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha