کد خبر: بازگشت-17-واحد-راکد-صنعتی-استان-قم-به-چرخ
۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۴
بازگشت 17 واحد راکد صنعتی استان قم به چرخه تولید

به گزارش  گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت به نقل از شاتا، محمود سیجانی افزود: با احیای این واحدهای صنعتی ۱۸۳ اشتغال جدید در سطح استان قم به وجود آمده است.

وی ادامه داد: برای بازگشت این واحدهای راکد صنعتی به مدار تولید و اشتغال در مجموع یک هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال سرمایه ثابت انجام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بیان کرد: این واحدهای احیا شده در صنایع پارچه بافی، انواع نخ، پروفیل و مقاطع فولادی، مفتول فولادی، انواع رنگ ساختمانی و خودرو، سنگبری،مواد شیمی معدنی، کالای خواب، هود آزمایشگاهی، انواع سرپایی و صندل تزریقی، الیاف مصنوعی، انواع رویه کفش، کنسانتره خوراک دام و طیور و فیلم تک لایه شیرینک از پلی اتیلن فعالیت می کنند.

سیجانی با اشاره به اقدامات انجام شده جهت احیای واحدهای راکد صنعتی، گفت: تغییر تکنولوژی، جذب سرمایه گذار جدید، بهبود بازار، راه اندازی خط جدید و تولید محصول جدید از عوامل مهم در احیای ۱۷ واحد راکد صنعتی در شش ماه نخست سالجاری بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، تاکید کرد: شهرک های صنعتی قم با تامین زیرساخت های لازم آماده جذب سرمایه گذار و حمایت از بخش خصوصی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha