کد خبر: بازگشت-به-زندگی-پاک-به-روایت-ما-ایرانی
۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴
بازگشت به زندگی پاک به روایت  "ما ایرانی ها"

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما،"مینا صابری "  که  با عشق و محبتی که نسبت به جوانان  دارد ،  همیشه دوست داشته بداند که آیا  شاگردانش به آنچه می خواستند رسیده اند یا نه. همین دغدغه را بعد از بازنشستگی هم دارد ،به همین خاطر با دختران دچار آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد و فرار از خانه، هم صحبت می شود  تا ببیند در کودکی چه آرزویی داشته و چرا به این صورت در آمده اند و در ادامه همه تلاشش را برای برگرداندن آنها به زندگی انجام می‌دهد. گرمای کلام و شیوایی بیان او به قدری تاثیرگذار است که تا کنون توانسته تعدادی از آنها را به زندگی برگرداند.

اورنگی تهیه کننده برنامه در مورد این قسمت از برنامه گفت: تعلیم و تربیت بازنشستگی ندارد خانم " مینا صابری " دبیر بازنشسته کلاس خود را به کوچه و خیابان می آورد تا در تخته سبز زندگی امید و نجات را برای بیماران در بند اعتیاد معنی کند ، تا هدف گمشده خود را در نور دانایی باز یابند.

برنامه  ترکیبی 《ما ایرانی ها》کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه و جمعه  هر هفته ساعت 21 از شبکه پنج  سیما پخش خواهد شد .

مخاطبان برنامه می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه  از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha