کد خبر: بازگشایی-مهدهای-کودک-و-آموزشگاه-ها-از-ه
۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۸
بازگشایی مهدهای کودک و آموزشگاه ها از هفته آتی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به پیشرفت های کشور به لحاظ علمی و تجهیزاتی در حوزه ی پزشکی اظهار کرد: امروز به لحاظ علمی در رتبه  ۱۵ بین المللی و در منطقه وجهان اسلام رتبه ی نخست را کسب کرده ایم.

وی با اعلام آغاز به کار کلاس های آموزش قرآن کریم از هفته آینده افزود : مهدهای کودک و آموزشگاه های زبان و مهارتی از ۲۴ خرداد ماه بازگشایی خواهند شد .

استاندار قم در پایان اظهار کرد: فعالیت تورهای مسافرتی داخلی از ۲۴ خردادماه از سرگیری خواهد شد.

استاندار قم گفت: از ابتدای تیرماه در شهرستان های با وضعیت زرد نیز نمازجمعه با رعایت پروتکل ها برگزار خواهد شد.

سرمست تصریح کرد: با توجه به اینکه پایان دوره ی شیوع ویروس کرونا هنوز مشخص نیست؛ مردم بایستی خود را برای زیستن در چنین شرایطی تطبیق دهند.

وی  با بیان اینکه در قم وضعیت نسبتا آرامی داریم خاطرنشان کرد: بازگشایی مکان های تجمع با افزایش حضور زائرین می تواند کار را سخت کند که این مساله توجه ویژه متولیان اماکن مذهبی و مسئولان بهداشت و درمان را می طلبد.

مقام عالی دولت در قم تصریح کرد: ضمن قدرددانی از همراهی مردم با سیاست های دولت خواستار تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان قمی هستیم.

استاندار گفت: سینما ها و مراکز هنری از ابتدای فصل تابستان و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با ظرفیت ۵۰ درصدی آغاز به کار خواهند نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha