کد خبر: بازگشایی-محورهای-صعب‌‌العبور-بخش-بم
۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۷
بازگشایی محورهای صعب‌‌العبور بخش بم-پشت‌‌‌سراوان در اولویت است

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ایوب کرد در سفر به سراوان با بیان اینکه راه روستایی از مهم‌ترین خدمات زیربنایی است که نقش و جایگاه ویژه ای در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر منطقه ایفاء می کند، اظهار داشت: مجموعا ۱۶۰ کیلومتر از مسیرهای روستایی بخش بم پشت سراوان مناطق صعب العبور به شمار می روند که تردد را برای روستائیان گرامی این بخش با مشکل جدی رو به رو کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا این اداره کل در نظر دارد با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت های موجود محورهای صعب العبور سیرکان، آسکان، کشتگان و گردنه بلبل بخش بم پشت سراوان را بازگشایی کند تا مشکل تردد بخش عظیمی از روستائیان منطقه به مرکز بخش هموار شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: بهبود وضعیت راه‌های روستایی می‌تواند به آبادانی این مناطق که از کانون‌های مهم تولید و ارزش آفرینی هر جامعه‌ به شمار می‌روند، کمک کرده تا مسیر استان برای دستیابی به توسعه پایدار نیز هموار شود.

گفتنی است مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستان مرزی سراوان از نزدیک از مسیرهای صعب العبور، روند پیشرفت فیزیکی شهرک حمل و نقل و جاده سلامت این شهرستان بازدید کرد.

سراوان از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۳۴۳ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha