کد خبر: بازپرداخت-بلیط-المپیک-به-روش-آمریکایی
۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۷:۰۰
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی کمیته ملی المپیک بر اساس برخی گزارشات ارتباطات CoSport با برخی از مشتریان مشاهده حاکی از آن است که بازپرداخت نقدی بسته خریداری شده را فقط با 75 درصد پرداخت می گردد اما گزینه انتقال 100 درصد به کارت اعتباری برای رزرو در آینده باز خواهدبود. برخی از مشتریان با تصمیم جدید کمیته برگزاری توکیو2020 مبنی بر ممنوعیت ورود تماشاگران خارج از کشور هزاران دلار متضرر خواهندشد.
به دلیل شیوع ویروس کرونا ، عامل تعویق یکساله بازی های المپیک ، دولت ژاپن اجازه حضور طرفداران خارجی را صادر نخواهدکرد. مشتریان در ایالات متحده حداقل می بایست ارزش اسمی هر بلیط خریداری شده را دریافت نمایند ، اما این موضوع تا سه ماهه سوم سال محقق نخواهد شد ، زیرا تنها در این بازه زمانی است که ATR پیش بینی بازگشت بودجه از سوی توکیو2020 را خواهد داشت.
بعنوان مثال برای برخی از مشتریان بلیط ها به ازای هر نفر به قیمت 295.94 دلار به اضافه هزینه رسیدگی 58.22 دلار هزینه داشته است. کو اسپرت CoSport اعلام کرده است: "طبق شرایط و ضوابطی که همه مشتریان هنگام خرید توافق کردند ، 'وقتی بسته هتل و بلیط یا فقط بسته اضافی و یا اقامتگاهها لغو می شود، مسئولیت کواسپرت فقط به بازپرداخت وجه دریافتی از برنامه لغو شده محدود خواهدبود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha