کد خبر: بازدید-معاون-درمان-وزارت-بهداشت-از-مرا
۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، پیش از ظهر امروز دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت به همراه تنی چند از مدیران ارشد این وزارتخانه از بیمارستان های معین کرونا در استان البرز بازدید کرد.

در این بازدید دکتر جان بابابی به همراه دکتر گویا، رییس مرکز مدیریت بیماریها،‌ بخش های بستری مبتلایان به کرونا در مجتمع آموزشی درمانی امام علی (ع) کرج را مورد بررسی قرار داده و به رصد وضعیت  درمانی پرداخت.

معاون درمان وزارت بهداشت در حاشیه این بازدید در نشست جمع بندی که با حضور رییس دانشگاه برگزار شد گفت: دانشگاه علوم پزشکی البرز در درمان بیماران مبتلا به کرونا خوب و با تسلط عمل کرده است.

وی با بیان اینکه از دانشجویان پرستاری در تقویت سیستم پرستاری بیمارستان ها استفاده شود افزود: کادر درمان خسته هستند و باید سیستم درمان تقویت شود.

وی بازدید از بیمارستان امام علی (ع) را رضایت بخش  ارزیابی کرد و افزود: عملکرد اورژانس بیمارستان خوب، منظم و قابل قبول است.

وی تصریح کرد: در صورت کمبود در تعداد تخت های بیمارستانی باید تخت های نقاهتگاهی وارد مدار فعالیت شوند و یا دیگر بیمارستان ها آماده پذیرش بیماران کرونایی شود.

دکتر جان بابایی همچنین گفت: کلینیک بیمارستان امام علی (ع)  در پیگیری بیماران کرونایی عملکرد مناسبی داشته است.

همچنین دکتر گل پیرا رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی نیز به همراه دکتر ساره محمدی سرپرست معاونت درمان  دانشگاه علوم پزشکی البرز از بخشهای بستری بیمارستان کوثر بازدید کرد.

دکتر گل پیرا ضمن بازدید از بخشهای ویژه مختص کرونا از نزدیک در جریان روند درمان بیماران  قرار گرفت.

دکتر ملک پور رییس مرکز نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت نیز از بخشهای بستری بیمارستان امام حسین (ع) البرز بازدید و شیوه انجام پروتکل های درمانی را مورد ارزیابی قرارداد .

گفتنی است دکتر گویا رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر، دکتر ملک پور ،  رییس مرکز نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت و دکتر گل پیرا، رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی امروز دکتر جان بابایی را در بازدید از بیمارستان های معین کرونا استان البرز همراهی می کردند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha