کد خبر: بازدید-معاون-درمان-دانشگاه-علوم-پزشکی
۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۴
بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان امام رضا(ع)

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر شاپور بدیعی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر پرستاری، پزشکی و تمامی پرسنل در خدمات رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیشتر مراجعین به اورژانس عدالتیان را سالمندان دارای بیماری زمینه ای تشکیل می دهند که این امر ضرورت توجه بیشتر به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، خود مراقبتی و استفاده از ماسک را می طلبد.

وی با بیان اینکه به منظورکاهش ازدحام موجود در اورژانس عدالتیان و افزایش سرعت چرخه انتقال بیماران به بخش های بستری، تعدادی از بیماران مراجعه کننده به این مرکز به بیمارستان شریعتی منتقل شدند تصریح کرد: افراد در صورت بروز علائم به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت که خدمات سطح یک را ارائه می دهد مراجعه نمایند و از مراجعه مستقیم به مراکز درمانی پرهیز کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ مرکز نیز خدمات سطح دو را به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کووید-۱۹ ارائه می دهند تصریح کرد: بیماران در صورت نیاز به خدمات بستری از طریق این مراکز به بیمارستان های مرجع کرونا ارجاع داده می شوند.

دکتر بدیعی تاکید کرد: بیمارانی که وارد مرحله حاد شده اند و با مشکلات شدید تنفسی مواجه هستند برای سرعت در خدمات رسانی می توانند به طور مستقیم به مراکز مرجع کرونا مراجعه کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: شهروندان برای اطلاع از علائم بیماری کرونا و دریافت مشورت های لازم در این زمینه می توانند با شماره ۱۹۱ تماس بگیرند و در صورت تشخیص کارشناسان این مرکز برای ادامه روند تشخیص و درمان به مراکز سطح بندی شده کرونا مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha