کد خبر: بازدید-رییس-دانشگاه-علوم-پزشکی-مشهد-از
۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۴۱
بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مجموعه تولید کننده ماسک N۹۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر محمد حسین بحرینی که به همراه دکتر جوان مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه  علوم پزشکی مشهد از این مجموعه بازدید کرد اظهار کرد: سیاست وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد حمایت از تولید کنندگان داخلی است و درصورت وجود محصولات با کیفیت داخلی، از واردات مشابه آن نیز جلوگیری می شود.

مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در گفتگو با وب دا با اشاره به اینکه مجموعه ای که مورد بازدید رییس دانشگاه قرار گرفته یکی از مجموعه های موفق در حوزه تولید ماسک N۹۵ است، اظهار کرد :ماسک های تولیدی این مجموعه مورد تایید سازمان انرژی اتمی است که در فریمان مستقر بوده و با همکاری دانشگاه به مشهد منتقل شده است.

دکتر علیرضا جوان خاطر نشان کرد :خط تولید این مجموعه روزانه ۱۵هزار ماسک N۹۵ تولید می کند که دانشگاه علوم پزشکی مشهد به منظور حفاظت از سلامت نیروهای درگیر با بیماران کرونایی هفته ای سی هزار ماسک از این مجموعه خریداری می کند.

وی تصریح کرد: مازاد تولید ماسک این مجموعه در داروخانه ها و با قیمت منصفانه در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.

وی گفت :در حوزه تجهیزات پزشکی برای درمان بیماران کرونایی، در حال حاضر اکثریت بیمارستان ها تجهیزات مورد نیاز را دریافت کردند و با توان فعلی می توانند به بیماران کرونایی خدمت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha