کد خبر: بازدید-رئیس-کمیسیون-کشاورزی-از-پروژه-۴
۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶
بازدید رئیس کمیسیون کشاورزی از پروژه ۴۶ هزار هکتاری سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، سید جواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی،  در تشریح نظارت میدانی خود از پروژه 46 هزار هکتاری زابل استان سیستان و بلوچستان، گفت: با دستور مقام معظم رهبری پروژه 46 هزار هکتاری استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظام بهره برداری از پروژه 46 هزار هکتاری سیستان و بلوچستان مشخص نشده است، ادامه داد: نظام نگهداری پروژه بعد از واگذاری به مردم نیز مشخص نیست و بعد از واگذاری مشکلاتی را به همراه دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اشکالاتی در اجرای پروژه 46 هزار هکتاری سیستان و بلوچستان وجود دارد، عنوان کرد: یکی از بخش‌های مغفول در پروژه‌های بزرگ عدم استفاده از مشاوران و بهره برداران بومی است.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه اگر موارد مذکور در خصوص پروژه‌ 46 هزار هکتاری مورد توجه قرار می‌گرفت شاهد بروز مشکلات فعلی نمی‌شدیم، گفت: با دستور رئیس مجلس شورای اسلامی مقرر شد کمیسیون کشاورزی به صورت مستمر بر اجرای پروژه 46 هزار هکتاری سیستان بلوچستان نظارت داشته باشد تا مردم نتیجه و فواید پروژه را که هدیه مقام معظم رهبری است را شاهد باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha