بازدید دبیرستاد تسهیل از واحدهای تعطیل شهرستان ورامین/ حل مشکل قدیمی ترین کارخانه قند کشور در دستور کار

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، میثم زالی ابتدا با بازدید از واحد تولیدی لبنیات و مواد غذایی وارنا که به دلیل معوقات و بدهی به مدت دو سال تعطیل است و گفت و گو با مالکان این مجموعه در جریان آخرین مشکلات این واحد قرار گرفت.

وی گفت: ستاد تسهیل پیگیر رفع مشکلات این واحد بوده تا با راه اندازی دوباره آن، 700 موقعیت شغلی برای مردم شریف شهرستان ورامین ایجاد شود.

قدیمی ترین کارخانه قند کشور با بیش از 80 سال قدمت مقصد بعدی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور بود.

این واحد تولیدی که دو سال است به دلیل عدم تامین مواد اولیه تعطیل بوده، قادر به تامین بخش زیادی از نیازهای قند استان تهران و دیگر استان هاست.

زالی در این بازدید، با تاکید بر لزوم راه اندازی مجدد این واحد تولیدی قدیمی گفت: متاسفانه معضل تامین مواد اولیه، گریبان گیر تعداد زیادی از واحدهای تولیدی بوده و ستاد تسهیل تمام تلاش خود را برای حل مشکل این واحد تولیدی و دیگر واحدهایی که با مشکلات مشابه درگیر هستند، به کار خواهد گرفت.

همچنین در جلسه ای که در دادستانی شهرستان ورامین با حضور فرماندار، دادستان، رئیس دادگستری، امام جمعه و دیگر مسئولان ورامین برگزار شد، مشکلات شهرک صنعتی خیرآباد نیز مطرح شد و تصمیماتی برای حل مشکل مجوز این شهرک و واحدهای تولیدی مستقر در آن اخذ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha