کد خبر: بازدید-جانشین-فرمانده-نیروی-دریایی-ار
۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۵۱
بازدید جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش از خرمشهر و بهمنشیر

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در شهرستان خرمشهر و بهمنشیر از قسمت‌های مختلف پایگاه‌های نیروی دریایی ارتش بازدید کرد.

امیر دریادار کاویانی، ارزیابی و سنجش آمادگی و توان رزمی یگان‌های عملیاتی و پشتیبانی پایگاه دریایی خرمشهر را هدف از این بازدید عنوان کرد و گفت: پایگاه دریایی خرمشهر به عنوان قلب تپنده نیروی دریایی ارتش در دفاع از دشمن بعثی در ۸ سال دفاع مقدس بوده و همه فرماندهان و کارکنان این نیرو به این پایگاه دریایی، افتخار می‌کنند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش امروز با تکیه بر توان متخصصان داخلی در حال ساخت و استفاده از ناوشکن‌ها، زیردریایی‌ها، تجهیزات و ادوات نظامی است.

وی همچنین با حضور در پایگاه دریایی بهمنشیر از یگان‌های آماد و پشتیبانی، مهمات، رده میانی، مهندسی و تاسیسات، بهداری، ترابری و مواضع پدافندی پایگاه بازدید و آمادگی، ظرفیت‌ها، مشکلات و موانع موجود در این یگان‌ها را مورد بررسی قرار داد.

افتتاح دفتر ستاد و فرماندهی جدید پایگاه دریایی بهمنشیر و بازدید از یگان شناور سطحی و ناوگروه مستقر در این پایگاه دریایی از دیگر برنامه‌های بازدید جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش از خرمشهر و بهمنشهر بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha