کد خبر: بازدید-اعضای-فراکسیون-زنان-و-خانواده-م
۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۷:۰۰
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، خانم طاهره طاهریان به همراه خانم  قاسم پور رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی و نماینده تهران و خانم ها آزاد نماینده نایین، پاشایی نماینده مرند و جلفا، قاسمی پور نماینده مریوان، رحمانی نماینده مشهد، لاجوردی نماینده تهران و عضو کمیسیون فرهنگی با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان  بانوان بازدید کردند.
در این بازدید غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، جمشید تقی زاده نماینده پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان و کادر فنی و اعضای تیم ملی تیراندازی با کمان آقایان و بانوان حضور داشتند
شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ضمن خیرمقدم به حضار و تشکر برای حضور اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلس در اردوی بانوان اظهار کرد: تاکنون در رشته ریکرو موفق به کسب سهمیه در بخش آقایان شده ایم و امیدواریم با توجه به فرصت باقی مانده بتوانیم این سهمیه را افزایش دهیم، ما تنها رشته ای هستیم که آقایان و بانوان با هم تمرین می کنند و هیچ تبعیضی در اعزام نمایندگان نداریم و حتی ۷۰ درصد کارمندان ما در فدراسیون را خانم‌ها تشکیل می دهند .
وی ادامه داد: با توجه به تمرین در فضای باز این رشته، اردوها همچنان در شرایط کرونا هم ادامه داشته است.
وی تاکید کرد: من با تمام وجود از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بابت حمایت های بی دریغشان تشکر می کنم .
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ادامه داد: اولین خوابگاه ملی پوشان که آرزوی جامعه تیر وکمان بود در حال راه اندازی است  و کمیته ملی المپیک حمایت های بسیار خوبی از این رشته داشته است، البته مهمتر از همه حضور و حمایت خانم طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک  است که بزرگ‌ترین حامی ورزش بانوان در کشور هستند که بدون شک ورزش ایران عزیزما ن به حضور ایشان مفتخر است.
در ادامه زهرا نعمتی  ضمن خوش آمد گویی به نمایندگان محترم و تبریک روز زن گفت: از خانم طاهریان برای حمایت های همیشگی ایشان تشکر ویژه دارم،  در گذشته هم اعضای محترم فراکسیون زنان در اردوی ما حاضر شدند و ما هم همیشه خواسته هایی داشیم که بخش‌هایی عملی و بخشهاییش هم مغفول مانده است.
وی ادامه داد: ورزش بانوان همیشه مظلوم بوده نه در ایران که در تمام دنیا  و می‌بینیم که کمیته بین‌المللی المپیک  برای حضور بانوان تبصره قرار می دهند.
وی در ادامه افزود: زنان ورزشکار ما با حجاب خودشان علاوه بر تبلیغاتی که در جهان دارند باعث شادی زنان کشورمان می‌شود.
نعمتی در پایان ضمن درخواست اختصاص ردیف بودجه مجزا برای زنان خاطرنشان کرد: اگر در رشته‌ای مثل تیر اندازی با کمان زنان برای حضور تشویق شوند این می‌تواند یک نقطه امید باشد.
 همچنین در این بازدید خانم دکتر فلاحیان  نماینده ایلام ضمن تبریک روز زن گفت: با دیدن این کمان ها به فضای شاهنامه و آرش کمانگیررفتم ، خوشحالم که بین شما هستم و مطمئن باشید که تلاش ما بر این است که بیشترین حمایت را از شما داشته باشیم .
وی ادامه داد: معتقدم با یک مدال خیلی کارها می توان کرد و کسب مدال برای احیای غرور ملی و احتزاز پرچم ایران اسلامی در  ورزش بهترین گزینه است، با مدال المپیک می توانیم انسجام ایجاد کنیم. اگر به دنبال راه میان بر هستیم که ایران را در جهان مطرح کنیم باید به ورزش توجه کنیم. بی هزینه ترین راه را برای معرفی ایران سرمایه گذاری روی ورزش است.
او افزود: ورزش مظلوم است و مظلومیت ورزش بانوان مضاعف است. هر چه از دستمان بر بیاید در فراکسیون ورزش و فراکسیون زنان انجام می دهیم. قول می دهیم هر آنچه در چهار چوب قانون است را برای ورزش انجام دهیم.
در پایان این مراسم به مناسبت روز زن از اعضای تیم ملی تیروکمان با حضور نمایندگان مجلس تقدیر شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha