کد خبر: بازدید-از-پروژه-های-درمانی-شهرستانهای
۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۴۸

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر قاسم جان بابایی، در سفر به استان خوزستان، ضمن بازدید از مراحل ساخت بیمارستان جدید شهرستان شوش، بخش های مختلف بیمارستان ۶۴ تختخوابی طریق القدس بستان و بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد، بر  نظارت بر روند اجرای پروژه های درمانی و تسریع در تکمیل مراحل ساخت و بهره برداری از آنها، تاکید کرد.

وی همچنین در حاشیه این سفر گفت: روند ابتلا به بیماری کرونا و مرگ و میر ناشی از آن نزولی است و پیش بینی می‌شود با همکاری مردم و رعایت اصول بهداشتی روند کاهشی تداوم داشته باشد.

دکتر جان بابایی افزود: چنانچه همکاری مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی تا نوروز ۱۴۰۰ ادامه پیدا کند، شرایط آرامی در زمینه کرونا ویروس، کنترل و مهار آن پیش رو خواهیم داشت.

دکترجان بابایی در ادامه افزود: استان خوزستان چندین طرح بهداشتی و درمانی دارد که امیدواریم تا پایان سال چندین بیمارستان نیمه کاره در شهرهای مختلف استان خوزستان تجهیز شوند و به بهره بردار برسند.

گفتنی است، معاون درمان وزارت بهداشت در این سفر به همراه دکتر گل پیرا، رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت از بیمارستان جدید الاحداث امام رضا (ع) در شهر بیدروبه الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک و پروژه بیمارستان فاطمه الزهرا(س) و کلینیک تخصصی چشم پزشکی در حال احداث این شهر بازدید کرده و‌ همچنین به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و نماینده حوزه انتخابیه شهرستان های رامشیر و رامهرمز از مراکز درمانی و پروژه های در دست اقدام دانشگاه در این حوزه انتخابی بازدید و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha