کد خبر: بازدیدمعاون-پرستاری-وزارت-بهداشت-از-ب
۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۵۵
بازدیدمعاون پرستاری وزارت بهداشت از بیمارستان امام رضا(ع)

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، دکتر مریم حضرتی در حاشیه بازدید از بخش های کرونایی بیمارستان امام رضا(ع)، روند خدمات رسانی به بیماران بستری مبتلا به کووید-19 را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه مراقبت های پرستاری ارائه شده در این مرکز بر اساس استانداردها در حال انجام است اما برای کنترل چرخه بیماری باید مردم با خادمان سلامت همراهی داشته باشند.

رییس بیمارستان امام رضا(ع) نیز در حاشیه این بازدید با بیان اینکه در 20 روز اخیر تعداد بیماران بستری و سرپایی مراجعه کننده به این مرکز روند افزایشی داشته است، خاطر نشان کرد: دانشگاه  علوم پزشکی مشهد بهترین امکانات و مرکز درمانی را برای خدمات رسانی به بیماران کووید-19 بسیج کرده است اما به طور حتم ظرفیت ها محدود است و در صورت عدم همکاری مردم، شرایط سخت می شود.

دکتر علی خورسندگفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در مجالس و اماکن عمومی و خود مراقبتی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از کرونا محسوب می شود.

در ادامه این بازدید رییس بیمارستان امام رضا (ع) و مدیران این مرکز در نشستی با معاون پرستاری وزارت بهداشت گزارشی از اقدامات انجام شده و وضعیت فعلی این مرکز درمانی ارائه دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha