کد خبر: بارگیری-بیش-از-یک-میلیون-و-صد-هزار-تن-مح
۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۰۸
بارگیری بیش از یک میلیون و صد هزار تن محمولات صادراتی تحت شرایط شیوع کرونا

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با اشاره به اتمام عملیات بازسازی اسکله های ۳۱ تا ۳۴  در مجتمع بندری امام خمینی(ره) هدف از انجام تعمیرات اساسی این اسکله ها، اافزایش شاخص‌های عملیاتی و بهبود زیرساخت‌های  بندری عنوان کرد.

دریس با اشاره به تخلیه و بارگیری بیش از یک میلیون و صد هزار تن آهن آلات و  گروه کالاهای مواد معدنی و مصالح ساختمانی از ابتدای شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال قبل تا کنون بیان داشت: فرآیند  بارگیری این محمولات صادراتی با هدف جلب رضایت مشتریان  با رعایت پروتکل های  بهداشتی  ادامه یافت.

وی در ادامه افزود: در بازه زمانی یاد شده ۴۱ فروند کشتی  برای بارگیری  انواع محمولات صادارتی مشتمل بر آهن آلات  تولیدی صنایع داخلی  و مواد معدنی پهلو گرفتند که با بهره گیری از امکانات و تجهیزات  آماده به‌ کار و مهیا انجام شد.

یادآور می شود مجتمع بندری امام خمینی(ره) با مساحتی بالغ بر ۱۱ هزار هکتار وسعت و برخورداری از ۴۰ پست اسکله و تجهیزات پیشرفته ضمن اعمال معافیت های گمرکی رژیم حقوقی مناطق ویژه اقتصادی زمینه‌ای مساعد برای فعالیت های بازرگانی صاحبان کالا و بازرگانان فراهم کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha