کد خبر: بارندگی-شدید-در-چند-نقطه-استان-اصفهان-ا
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۱۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛علی محمد هاشمی گفت : در پی بارش باران در چند نقطه استان این جمعیت ضمن اعلام آماده باش به نیروهای امدادی نسبت به امدادرسانی به حادثه دیدگان ناشی از سیل و آبگرفتگی اقدام کردند.

وی افزود : امدادرسانی به حادثه آبگرفتگی جاده روستاهای بازیاب و بیاضه شهرستان خور و بیابانک ، امدادرسانی به آبگرفتگی عشایر ونک شهرستان سمیرم و اعزام تیم به منطقه جهت امدادرسانی به ۴ خانوار آسیب دیده از جمله این اقدامات بوده است .

محمدهاشمی خاطرنشان کرد :هماهنگی با تیم استان یزد و اعزام پنج تیم به محور اردکان-چوپانان برای امدادرسانی به خودروهای گرفتار از دیگر اقدامات هلال احمر استان اصفهان در چند ساعت گذشته به شمار می رود .

به گفته وی در همین حال هماهنگی با مرکز EOCهلال احمر استان خراسان جنوبی صورت گرفته و یک تیم از پایگاه مسجد شکر به این حادثه اعزام شده اند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان یادآور شد در پی بارش شدید باران در شهر انارک شهرستان نایین نیز تیمی از نجاتگران به همراه تجهیزات لازم اعزام و اقدامات مقتضی صورت گرفته است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha