کد خبر: بارندگی-در-نیمه-غربی،استان‌های-ساحلی
۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷

به گزارش  گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت آب‌وهوای کشور طی چند روز آینده پرداخت کرد و اظهار کرد: ضمن اینکه امروز در استان‌های نیمه غربی کشور بارندگی داریم؛ از فردا نیز با نفوذ سامانه بارشی نسبتاً فعال، در نیمه غربی و استان‌های ساحلی خزر و دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.

وی عنوان کرد: روز چهارشنبه هم در بیشتر مناطق کشور به غیر از جنوب و جنوب غرب، در سایر مناطق کشور بارندگی خواهیم داشت و بارش‌ها تا روزهای پایانی هفته ادامه دارند.

گودرزی هشدار داد: برای روز چهارشنبه که شدت بارش‌ها بیشتر است، مردم از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اجتناب کنند و از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز کرده و هنگام تردد با وسایل نقلیه در مناطق کوهستانی، وسایل گرمایشی و لوازم ضروری را به همراه داشته باشند.

وی تأکید کرد: در مناطق جنوب غربی و غرب کشور کشاورزان تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب‌وهوای تهران نیز اظهار کرد: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری است و گاهی وزش باد خواهیم داشت. برای روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه هم شرایط برای بارندگی در تهران فراهم می‌شود و ضمن آنکه از لحاظ دمایی در بیشتر مناطق کشور کاهش دما پیش‌بینی می‌شود؛ دمای تهران نیز طی چند روز آینده سردتر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha