کد خبر: بارش-برف-در-گردنه-اسالم-لزوم-به-همراه-د
۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵

به گزارش طبنا (خبرگزاری سلامت) سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در ورودی کلانشهر پایتخت در آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران نیمه سنگین است.

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این مطلب که ترافیک در آزادراه تهران- قم در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم گزارش شده است، به رانندگان توصیه کرد که برای سفر به معابر کوهستانی حتما به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

وی گفت: هم اکنون در ارتفاعات استان‌های اردبیل و گیلان در محورهای پونل- خلخال  و اردبیل- خلخال در محدوده گردنه اسالم بارش برف جریان دارد؛ مقتضی است رانندگان از سالم بودن خودرو، برف‌پاک‌کن و بخاری ماشین خود اطمینان داشته و زنجیر چرخ و لباس گرم به همراه داشته باشند.

سرهنگ رحمانی به بارش باران در اکثر محورهای گیلان، گلستان و مازندران اشاره کرد و گفت: در برخی محورهای اردبیل و خراسان شمالی نیز بارش پراکنده باران جریان دارد.

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به مه‌گرفتگی در ارتفاعات اردبیل، مازندران و خراسان شمالی اشاره و خاطرنشان کرد: هموطنان برای رانندگی در این معابر باید علاوه بر رعایت قوانین و مقررات رانندگی، فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه را لحاظ کرده و با چراغ روشن به رانندگی بپردازند.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha