کد خبر: بارش‌های-پراکنده-در-استان‌های-نیمه-ش
۲۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۲۲
بارش‌های پراکنده در استان‌های نیمه شمالی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی کشور را برای امروز و روزهای آتی، پیش‌بینی کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای امروز ۲۴ مرداد در سواحل دریای خزر، بارش پراکنده باران و در شمال آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی، رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق رخ می‌دهد.

گودرزی ادامه داد: از شنبه تا یکشنبه هفته آتی بر شدت بارش‌ها در استان‌های ساحلی خزر و به ویژه غرب سواحل افزوده می‌شود. علاوه بر این مناطق در برخی نقاط اردبیل، شمال آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی، و خراسان‌شمالی رگبار پراکنده باران، پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، برای جنوب کشور در ساعات بعدازظهر و اویل شب، در ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب فارس، رگبار و رعد و برق رخ می‌دهد. همچنین، برای چند روز آینده در شرق کشور وزش باد همراه با گردوخاک ادامه دارد که این روند، بیشتر برای شمال سیستان و بلوچستان و مناطقی از خراسان جنوبی، تداوم خواهد یافت.

کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: دمای هوا از امروز بعدازظهر تا هفته آینده در سواحل شمالی کشور بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد. به طور کلی در نیمه شمالی کشور در روزهای آتی، از میزان دما کاسته می‌شود.

به گفته وی، تهران امروز ۲۴ مرداد آسمانی صاف دارد و بیشینه دمای امروز تهران به ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد که در روزهای آتی، انتظار هوایی خنک در تهران پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha