کد خبر: باران-و-برف-در-خوزستان؛-امدادرسانی-به-۲
۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۳۳
به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛ علی خدادادی در تشریح فعالیت‌های امدادی تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر پس از بارش  شدید برف ، باران و تگرگ در استان خوزستان ،بیان کرد: تیم های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان علاوه بر اقدام جهت ارزیابی مناطق تحت تاثیر این بارش ها در شهرستان های اهواز،رامهرمز،ایذه،لالی،مسجدسلیمان ،شوشتر و باغملک، به امدادرسانی افراد متاثر از آبگرفتگی ها و گرفتارشدگان در کولاک و برف پرداختند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، افزود: تاکنون ۲۵۱ نفر توسط نجاتگران این جمعیت مورد امدادرسانی قرار گرفته و ۹۰ خودروی گرفتار شده در مناطق آب گرفته و کولاک رهاسازی شده اند.
وی همچنین اظهار کرد: با توجه به بارش برف و ایجاد کولاک در مناطق تاراز شهرستان اندیکا و منطقه امامزاده عبدالله شهرستان باغملک ۳۴ نفر نیز اسکان اضطراری یافته اند .
خدادادی در ادامه از حضور عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر در روستای پاماله شهرستان ایذه جهت امداد رسانی و عملیات آوار برداری یک باب منزل مسکونی که دچار ریزش آوار گردیده است سخن گفت و افزود: متاسفانه در این حادثه ۱ نفر جان خود را از دست داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان همچنین از ادامه عملیات جستجو و نجات در منطقه شیخ مندلی شهر مسجدسلیمان جهت یافتن فردی گمشده خبر داد.
 خدادادی در پایان ضمن توصیه به هم استانی های عزیز بر ضرورت پرهیز از سفرهای غیر ضروری به ویژه در شرایط نامساعد جوی ،عدم اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها ،از عزیزانی که منازلشان از استحکام مناسبی برخوردار نیست،خواست نسبت به جابه جایی افراد خانواده و لوازم خانه به مناطق ایمن اقدام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha