کد خبر: بابادی‌وند-نتایج‌تیم‌ملی-تنیس-روی-م
۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، مهرداد بابادیوند در مورد عملکرد تیم ملی تنیس روی میز قهرمانی آسیا و قرار گرفتن در رده هشتم اظهار داشت: به  نظر من نتایج نه بد بود نه خوب متوسط بود. بچه‌ها سنگاپور و کره شمالی را بردند و می‌توانستند هند را هم شکست دهند اما باختند.

وی در مورد اینکه ما مدام در رده هفتم و هشتم جابجا می‌شویم،‌گفت‌:‌ به هر حال شرایط تنیس روی میز آسیا همین است. از 10 تیم رنکینگ اول دنیا 7 تیم آسیایی است. در مسابقات جهانی و المپیک به همین شکل است. مدال‌ها به آسیایی‌ها می‌رسد. به همین دلیل کار ما سخت است. اگر یک روز بتوانیم در بخش تیمی آسیا مدال بیاوریم مطمئنا در جهان هم می‌توانیم این کار را تکرار کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز در مورد عملکرد ملی‌پوشان در بخش انفرادی گفت: همه بازیکنان ما به جدول اصلی رسیدند و در این مرحله به نفراتی باختند که رنکینگ‌شان از بازیکنان ما بالاتر بود. فقط به نظرم نوشاد می‌توانست حریف هندی را ببرد چون بازیکنان بزرگتر از او را برده بود. کلاس بازی نوشاد از این حریف بالاتر است و در مجموع می‌تواند نتایج بهتری بگیرد.

بابادیوند در مورد منطقه‌ای شدن سهمیه المپیک در آسیا گفت: ما پیش از این قطعا یک یا دو سهمیه را می‌گرفتیم اما در این دوره شرایط سخت‌تر شده است. گراسیمنکو بازیکن قزاق در حال حاضر خیلی شرایط خوبی دارد و در آخرین رده بندی از بازیکنان ما هم بالاتر بود. می‌توانیم سهمیه را بگیریم اما نه به راحتی دوره‌های قبل. البته  نوشاد و نیما بازیکنانی هستند که مسابقات بزرگی را برده‌اند و انتظار می‌رود که برای این دوره هم المپیکی شوند.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha