کد خبر: ایجاد-وحدت-میان-۴-نماینده-برای-زدودن-چه
۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۳۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت؛ فاطمه محمد بیگی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری بخش الموت شرقی که عصر پنجشنبه برگزار شد، گفت: در میان ۴ نماینده استان وحدت خوبی ایجاد شده تا بتوانیم به توسعه استان بیشتر کمک کنیم.

محمد بیگی تصریح کرد: حضور نمایندگان و مدیران اجرایی در مناطق مختلف استان می‌تواند به حل مشکلات سرعت دهد بنابراین منتخبان مردم هم عزم خود را جزم کرده‌اند و با برافراشتن پرچم محرومیت زدایی تلاش خواهند کرد تا فقر و محرومیت از چهره استان زدوده شود.

وی یادآور شد: البته قدردان تلاش‌های مدیران گذشته هستیم اما باید سیمای محرومیت استان را نشان دهیم و برای رفع آن همت کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر از سوی دولت زیرساخت‌ها در مناطق فراهم شود خود مردم می‌توانند روستاها و شهرهایشان را آباد کنند و برای جوانانشان شغل ایجاد کنند لذا باید تلاش کنیم بسرعت آب، برق و گاز و تسهیلات را به مردم برسانیم تا توسعه و عمران مناطق سرعت یابد.

وی از افزایش سرانه گاز از ۱۲ میلیون به ۱۸ میلیون تومان خبر داد و اظهار داشت: روستاهای آتان، کلایه، هنیز و شترخان برای اشتراک گاز نیازمند کمک دولت هستند و باید در این زمینه حمایت شوند تا نیازشان برطرف شود.

محمد بیگی تصریح کرد: احداث مجتمع آبرسانی که ۳۶ روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد و تعیین تکلیف دریاچه اوان که مانند نگینی زیبا در الموت رها شده و وضعیت خوبی ندارد باید در اولویت برنامه‌های مدیران استان قرار گیرد تا کارها سامان یابد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای تجهیز و ارتقای وضعیت درمانگاه معلم کلایه ۶۰۰ میلیون تومان اختصاص خواهد یافت و پیگیر هستیم تا وضعیت خدمات پزشکی این منطقه بهبود یابد.

وی بیان کرد: با پیگیری انجام شده تعداد ۱۸۰ نفر به نیروهای کادر درمانی استان اضافه خواهد شد تا شاهد ارتقای سلامت مردم باشیم و برای تجهیز پایگاه‌های اورژانس هم اقدام خواهیم کرد.

محمد بیگی در خصوص پیگیری آسفالت راه روستایی و تأمین قیر مورد نیاز این مناطق هم قول همکاری داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha