کد خبر: اولین-کاروان-نذر-آب-۳-مهمان-خراسان-جنوب
۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۰
اولین کاروان نذر آب ۳ مهمان خراسان جنوبی می شود

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، احمد بخشی، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ورود اولین کاروان نذر آب ۳ به استان خبر داد و افزود: این کاروان طی آخر هفته جاری از یزد وارد استان شده و به مدت سه روز مهمان مناطق محروم شهرستان نهبندان است.

وی بیان کرد: طی دو ساله گذشته کاروان سلامت در قالب طرح نذر آب در نواحی کم ‌برخوردار خراسان جنوبی حضور یافته و خدمات شایسته ای ارائه کردند.

بخشی با بیان اینکه این کاروان ها در سال جاری مهمان سه نقطه از مناطق محروم استان می شوند، افزود: اولین کاروان در میغان نهبندان مستقر شده و به 32 نقطه محروم از این شهرستان خدمات مختلفی ارائه می دهد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: طرح نذر آب ۳ در سه محور حمایت‌های معیشتی، خدمات درمانی ( با پیوست ویروس کرونا) و برخورد با تنش‌های آبی اجرایی می‌شود.

بخشی توزیع بسته های معیشتی و نوشت افزار را از جمله فعالیت این تیم ها دانست و اظهار کرد: دیگر خدمات این کاروان‌ها در زمینه ویزیت، داروی رایگان، مشاوره زنان و زایمان، روانشناختی و غربالگری تست قند خون و فشار خون، ارائه آموزش های پیشگیری از کرونا، تب سنجی و دندانپزشکی خواهد بود.

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: خدمات این کاروان ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha