کد خبر: اولین-پایگاه-جاده-ای-امداد-و-نجات-خیرسا
۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۴۲
اولین پایگاه جاده ای امداد و نجات خیرساز در استان هرمزگان افتتاح شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان: پایگاه امداد و نجات چاه بنارد یادمان مرحوم سید یوسف بنی هاشم با حضورمهدی ولی پور، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر،محمدباقر محمدی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان و فرماندار شهرستان بستک مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پایگاه خیر ساز در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و زیر بنای 250 مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان توسط خیرین  و 370 میلیون تومان  اعتبار از سوی سازمان جمعیت هلال احمر کشور،اولین پایگاه جاده ای امداد و نجات خیر ساز استان هرمزگان است که در زمان بروز حوادث جاده ای و سوانح احتمالی خدمات امدادی ارائه می دهد.

مهدی ولی پور، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در حاشیه افتتاح این پایگاه اظهار کرد:کشور ما جز ۱۰ کشور حادثه خیز دنیاست لذا باید همواره آمادگی ارائه خدمات در حوادث احتمالی به آسیب دیدگان را داشته باشیم.

 وی ضمن قدردانی از زحمات خیرین و داوطلبان در پیشبرد اهداف جمعیت تصریح کرد:آرزوی ماست که حمایت های خیرین استمرار پیدا کند و مردم کمترین آسیب را در حوادث ببینند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha