به گزارش  گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر علی دل پیشه در این نشست، بر اهمیت استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی و همکاریهای بین بخشی در استقرار برنامه های "سلامت روان در استان" تاکید کرد.

همچنین دکتر احمد حاجبی مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد معاونت بهداشت ضمن ارائه توضیحاتی در مورد پیشینه تدوین و اجرای "سند سلامت روان" گفت: با توجه به ظرفیت های مهمی که در این زمینه در سطح ملی و استانی شکل گرفته، سرعت و کیفیت اجرای برنامه ها را می توانیم افزایش دهیم.

وی ضمن اشاره به ظرفیت های دفتر سلامت روان و اجتماعی و اعتیاد در سطح ستادی، استانی و شهرستانی، ابراز امیدواری کرد الگوی استقرار برنامه های سلامت روان با کمک ظرفیت های مشارکت مردمی و همکاری بین بخشی در سایر برنامه های بهداشتی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه، مباحث توجیهی – آموزشی توسط اعضای هیات علمی از ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت مجازی ارائه شد و در بخش پرسش و پاسخ، معاون دفتر سلامت روان به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد .

گفتنی است، در این نشست بیش از 80 نفر از روسای دبیرخانه های سلامت و امنیت غذایی سراسر کشور، روسای خانه های مشارکت مردم و مدیران سلامت روان دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha