کد خبر: اهتمام-ویژه-نیروی-انتظامی-در-مقابله-با
۲۳ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۲۶
اهتمام ویژه نیروی انتظامی در مقابله با قاچاق سلاح و مهمات

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "قاسم رضایی" در سمینار فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان های آذربایجان غربی و کردستان، با بیان اینکه سوگواری برای حضرت زهرا (س) یعنی پاسداشت و گرامی داشت منش ایشان و امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: اینها باید در رفتار، عمل و اهداف ما خودش را نشان دهد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره بعثت و عاشورا است چرا که اهداف آن امر به معروف و نهی از منکر بوده و وظیفه ما پاسداری از دستاوردهای آن است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه دفاع از ولایت و راه ولایت یکی دیگر از آموزه های سوگواری حضرت زهرا (س) است و در هر جایی ولایت باشد آنجا ام القری است، افزود: ایران اسلامی امروز ام القری جهان اسلام است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ماموران نیروی انتظامی در شهرها و جاده ها جانفشانی می کنند، اضافه کرد: اگر آنان شب ها به عنوان شبگرد در جای جای کشور گشت می زنند و یا مرزبانان ما در سرمای زیر صفر نقاط مرزی از حریم مرزی کشور دفاع می کنند، در واقع دفاع از دستاورد مهم انقلاب اسلامی یعنی دفاع از ولایت را انجام می دهند.

سردار رضایی با بیان اینکه امروز افتخار می کنیم به عنوان پلیس، سوگوار حضرت زهرا (س) هستیم و افتخار می کنیم که عملا در این صحنه حضور داشته و حافظ و نگهبان حریم ولایت هستیم، افزود: این دستاوردی است که شهدای گرانقدر درکشور عزیز ولایی، امانت به دست ما سپرده اند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی و مرزبانی استان آذربایجان غربی و کردستان مجاهدان خاموش هستند، ادامه داد: از بدو انقلاب اسلامی این مناطق مورد طمع استکبار بوده و شهدای زیادی در آن خدمت کرده و مظلومانه به فیض شهادت نائل آمدند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تصریح اینکه ماموریت در استان های آذربایجان غربی و کردستان چند وجهی است، افزود: بر اساس احکام اسلامی، اصول انقلابی و مدیریت ها و تلاش های صورت گرفته امنیت مردمی برقرار و صف مردم عزیز از ضد انقلاب جدا شده است.

وی با تاکید بر اینکه نباید فراموش شود که آرامش و امنیت امروز استان های کردستان و آذربایجان غربی چه مراحلی را طی کرده تا به اینجا رسیده است، گفت: بر اساس تاکیدات فرمانده معظم کل قوا بر مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات، ناجا اهتمام ویژه ای بر این وظیفه و ماموریت مهم دارد.

سردار رضایی با اشاره به آمادگی بالا نیروی انتظامی برای حفظ و ارتقاء امنیت کشور در جهت مبارزه بی امان با قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز، احشام و اقلام ضد فرهنگی در مناطق مرزی، خاطر نشان ساخت: تمامی تلاش ها باید هدفمند، موثر و همراه با اقتدار باشد تا تمامی کسانی که سلاح و مهمات غیر مجاز دارند، احساس نا امنی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha