کد خبر: انسولین-داروخانه-هلال‌احمر-مشهد-تامی
۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۲۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی؛ سید محسن بهشتی افزود: کمبود انسولین قلمی همچنان وجود دارد اما انسولین قدیمی به میزان لازم و کافی وجود دارد.

وی گفت: مهرماه امسال هزار عدد انسولین خارجی به این داروخانه داده شد که در اختیار بیماران قرار گرفت و قول افزایش سهمیه و تامین آن را هم داده‌اند که تعداد دیگری نیز به تازگی دریافت شد.

مدیر داروخانه هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: بیماران دیابتی می‌توانند تا زمان تامین نیاز با توجه به کیفیت مطلوب انسولین قدیمی و ایرانی از این نوع آن استفاده کنند که هیچگونه کمبود و محدودیتی هم ندارد.

وی با بیان اینکه داروخانه هلال احمر در مشهد بزرگترین توزیع‌ کننده انسولین در استان خراسان رضوی است، افزود: بیماران نگرانی برای تامین داروی مورد نیاز خود نداشته باشند.

بهشتی مهمترین بخش خدمات‌دهی داروخانه هلال احمر مشهد را تامین داروهای بیماران خاص عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات به چهار گروه بیماران خاص شامل بیماران پیوندی، دیالیزی، تالاسمی و ام.اس از سال‌ها قبل انجام شده و از سه سال گذشته نیز توزیع داروهای بیماران ژنتیک و پارکینسون در این واحد انجام می‌شود.

گفتنی است، ۹۰۰ داروخانه در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت دارند که ۶۴۰ واحد از این تعداد در کلانشهر مشهد مستقر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha