کد خبر: انجام-2هزار-و-900-بازرسی-در-طرح-ویژه-نظارتی
۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۸
انجام 2هزار و 900 بازرسی در طرح ویژه نظارتی بازرگشایی مدارس در سیستان و بلوچستان

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از شاتا، محمد قاسمی معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، بیان کرد : طرح نظارتی ویژه ایام بازگشایی مدارس استان از 15 شهریورماه لغایت 15 مهرماه سالجاری در سطح استان ، طبق روال سالهای گذشته در دو بخش نظارت بر تامین و نظارت برفروش و در 3 بخش نوشت افزار ، پوشاک و کیف وکفش و با همکاری ارگانها و سازمانهای مرتبط و مجامع امور صنفی، اتحادیه ها و در راستای ایجاد هم افزایی و بهره گیری از حداکثر ظرفیت های موجود ، انجام پذیرفت .

وی افزود : در اجرای این طرح ، تعداد 2 هزار و 890 بازرسی در سطح استان از واحدهای صنفی مرتبط صورت پذیرفت که در همین ارتباط 157 پرونده تخلف با ارزش 290 میلیون و 696 هزار و 721 ریال تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع ذیربط ارسال گردیده است.

قاسمی خاطرنشان کرد : طی انجام این طرح در بخش نوشت افزار 867 بازرسی در بخش پوشاک 974 بازرسی و در بخش کیف و کفش یک هزار و 49 بازرسی انجام شده که مجموعا جمع بازرسی ها به رقم 2 هزار و 890 رسیده است .

وی ادامه داد : تعداد پرونده های تخلف متشکله در انجام طرح نظارتی ویژه ایام بازگشایی مدارس نیز در بخش نوشت افزار تعداد 51 پرونده ، در بخش پوشاک تعداد 45 پرونده و در بخش کیف کفش تعداد 61 پرونده تشکیل شده است .

قاسمی افزود : با عنیات به اینکه مجموع ارزش ریالی پرونده های تخلف متشکله در این طرح برابر با 290 میلیون و 696 هزار و 721 می باشند که از این تعداد 62 میلیون 730 هزار و 821 مورد مربوط به بخش نوشت افزار ، یک صدو هشتاد و پنج میلیون 636 هزار مربوط به بخش پوشاک و تعداد 42 میلیون و 329 هزار و 900 ریال نیز مربوط به بازرسی در حوزه ی کیف و کفش می باشد .

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، در پایان اعلام داشت : هم استانیهای عزیز می توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی ،کم فروشی وتقلب ، احتکار ، انبارهای بی نام نشان و... از طریق تماس تلفنی باشماره 124 ستادخبری سازمان در طول شبانه روز ( ازساعت 6صبح الی 13 و 16 الی 19 پاسخگویی اپراتور واز ساعت 19 به بعد از طریق تلفن پیامگیر ویا با حضور در محل سازمان به حوزه ستادخبری بصورت حضوری وکتبی گزارشات خود را ارائه نمایند وپس از اخذ گزارش ، بازرسین این سازمان سریعاً اقدام به بررسی واعلام نتیجه گزارش ( متخلف – غیرمتخلف) نموده که پس از آن طی تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد گردید .

گفتنی است : هم استانیهای عزیز می توانند از طریق پورتال سازمان به آدرسcppo.mimt.gov.ir نیز گزارشات خود را ثبت که از همین روش نیز گزارشات مردمی قابل رسیدگی از طرف بازرسین می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha