کد خبر: انجام-۳میلیون-و-۵۰۰-هزار-بازرسی-و-نظارت
۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۳۴
انجام ۳میلیون و ۵۰۰ هزار بازرسی و نظارت بر بازار تاکنون

به گزارش گروه اقتصاد سلامتی خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، عباس تابش در حاشیه نشست آغاز طرح ویژه بازرسی و نظارت در ایام پایانی سال و نوروز در گفتگو با خبرنگاران، با بیان این مطلب، افزود: به خاطر شیوع ویروس کرونا و ضرورت نظارت های بیشتر بر بازار، امسال این طرح برخلاف سالهای گذشته زودتر و از ۱۵ بهمن ماه و به شیوه‌ای خاص شروع شده است.

الکترونیکی شدن ارسال پرونده‌ها به تعزیرات از طریق سامانه سیمبا

وی با بیان اینکه در راستای تسریع امور و پیاده‌سازی دولت الکترونیک، ارسال فیزیکی پرونده ها به سازمان تعزیرات متوقف شده است، تصریح کرد: ارسال پرونده ها به صورت الکترونیکی و از طریق سایت سیمبا انجام می شود که با این شرایط اطاله زمان ارسال پرونده به تعزیرات دیگر نداریم.

تقویت فعالیت شعب رسیدگی به تخلفات توسط تعزیرات

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از سازمان تعزیرات حکومتی خواست که فعالیت شعب رسیدگی به تخلفات ارسالی از طریق سامانه سیما را تقویت نمایند.

حضور بازرسان با خودروهای متحدالشکل در گشت‌های مشترک بازرسی

تابش با بیان اینکه حضور بازرسان سازمانهای صمت استانی و سازمان حمایت در گشت‌های مشترک به صورت خودروهای متحدالشکل خواهد بود، اضافه کرد: اولویت ما صدور رای در محل گشت های مشترک بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات می باشد که سازمان تعزیرات نیز بر این موضوع احتمال دارد.

انجام ۳میلیون و ۵۰۰ هزار بازرسی و نظارت بر بازار تاکنون

وی همچنین ادامه داد: تاکنون ۳میلیون و ۵۰۰ هزار بازرسی و نظارت بر بازار داشته ایم و مطمئنا در ایام پایانی سال و عید نوروز با تشدید نظارت ها و فعالیت شبانه روزی گشت ها و سامانه ۱۲۴ این رقم افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان همچنین از رسانه ها و صدا و سیما خواست که به اقدامات انجام شده در حوزه نظارت بازرسی بر بازار را جهت اطلاع و امید آفرینی به به خوبی منعکس نمایند

گفتنی است در این نشست با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت طرح ویژه بازرسی و نظارت در ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۰ آغاز شد.

همچنین در ارتباط ویدئو کنفرانسی، استان‌های سراسر کشور به بیان مهمترین نقطه نظرات خود در حوزه تنظیم بهتر بازار پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha