کد خبر: انتقاد-از-توزیع-ناعادلانه-فوق-العاده-و
۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۱۷

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،سید محمد پاکمهر با اشاره به ضرورت توزیع عادلانه فوق‌العاده ویژه کادر درمان در شرایط کرونایی، گفت: روز سه شنبه هفته جاری نشست کمیسیون بهداشت و درمان با حضور مسئولان سازمان امور استخدامی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف بررسی آخرین وضعیت جذب نیروهای تازه نفس، تبدیل وضعیت، برقراری فوق العاده ویژه، پرداخت معوقات کادر درمان و همچنین تعیین مصادیق و امتیازات شهید خدمت تشکیل می‌شود.

انتقاد از توزیع نا عادلانه فوق العاده ویژه کرونا کادر درمانی

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از توزیع نا عادلانه فوق العاده ویژه کرونا کادر درمانی، افزود: فوق العاده ویژه کرونایی حتما باید به افرادی که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند، اعم از پرستاران، پزشکان و نیروی‌های خدماتی، نیروهای آزمایشگاهی و اورژانس پرداخت شود. اما متاسفانه شنیده شده که خط دوم، سوم و نیروهای ستادی هم با نسبت بسیار بالا از این فوق العاده ویژه‌ها استفاده کردند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: باید وضعیت نیروهایی که در دوران کرونا خدمت می کنند با سایر نیروها متفاوت باشد، به همین دلیل باید وزیر بهداشت، سازمان برنامه و سازمان امور استخدامی تدبیری درباره این نیروها داشته باشند تا حق به حقدار رسیده و افرادی که با ایثار و فداکاری در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا از خود شهامت به خرج داده و جانشنان را به خطر می‌اندازند و از آن بهره‌مند شوند. بی تردید این موضوع را به صورت جدی در کمیسیون بهداشت و درمان از مسئولان مربوطه پیگیری خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha