کد خبر: انتخاب-مجدد-توماس-باخ-برای-ریاست-ioc
۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۷:۰۰
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، در یکصد و سی و هفتمین نشست کمیته بین المللی المپیک که به صورت وبینار برگزار گردید ، با 93 رای مثبت توماس باخ به عنوان تنها کاندید مجددا انتخاب گردید .
وی در نخستین سخنرانی خود پس از انتخاب مجدد اظهار داشت : با تشکر بسیار از شما از صمیم قلب برای این رأی اعتماد سپاسگزارم.
برای من این رای اعتماد بیش از  اتخاذ تصمیمات دشوارتر و انجام اصلاحات؛ چشمگیرتر بود. برای من عمیقا تاثیرگذار بود و احساس فروتنی میکنم. با نخستین انتخاب اینجانب بعنوان رئیس IOC احساس کردم که بدنبال تحقق شعار خود یعنی اتحاد در عین گوناگونی باشم و این تعهد برای دور دوم ریاست من نیز محقق خواهد بود. درب اتاقم، گوش و قلبم به روی تمامی شما باز خواهد بود.بر روی حمایت، رفاقت و تعهد شما حساب می کنم.
رئیس کمیته ملی المپیک در همین ابتدا خاطرنشان ساخت که علاوه بر قوی تر، بالاتر و سریع تر؛ می بایست واژه «با همدیگر Together» را نیز اضافه کرد.
توماس باخ دارنده مدال طلای شمشیربازی با عضویت در تیم ملی آلمان بود و از وی بعنوان پایه گذار کمیسیون ورزشکاران در سال ۱۹۸۱ میلادی نام برده می شود.
وی در سال ۱۹۹۱ بعضویت IOCدرامد و از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۳ در هیات رئیسه حضور یافت. وی بمدت ۸ سال نائب رئیس کمیته بین المللی المپیک بود و در سال ۲۰۱۳ بعنوام رییس بمدت ۸سال انتخاب شد.
از اقدامات برجسته وی تدوین دستورالعمل المپیک ۲۰۲۰ Olympic Agenda 2020 می باشد که تاثیر شگرفی بر توسعه ورزش بین الملل و بازی های المپیک داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha