کد خبر: انتخاب-اعضای-هیات-رئیسه-مجمع-نمایندگا
۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۲۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،بهروز محبی نجم‌آبادی، نماینده مردم سبزوار از انتخاب اعضای هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در نشست امروز ( سه شنبه، 27 خردادماه ) این مجمع خبر داد و گفت: نمایندگان، احسان ارکانی، نماینده مردم نیشابور و فیروزه را به عنوان رئیس، علی آذری نماینده مردم قوچان را به عنوان نایب رئیس، حسین عباس‌زاده امامی، نماینده مردم چناران را به عنوان دبیر و اینجانب را به عنوان سخنگوی مجمع استان خراسان رضوی انتخاب کردند.

وی در تشریح نشست مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی، گفت: در این جلسه، پس از بحث و گفت و گوهای صورت گرفته مقرر شد از تجربیات مجمع نمایندگان استان در مجلس دهم استفاده شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس آنچه که نمایندگان مطرح کردند نمایندگان سابق تجربیات خوبی را در زمینه پیگیری مشکلات استان از مسئولان اجرایی داشتند که قرار شد این تجربیات به مجمع جدید تسری یابد.

محبی نجم‌آبادی یادآور شد: به دنبال این هستیم که مجمع قدرتی پیدا کند که بتواند برای کل استان و همه شهرستان‌ها تعیین اولویت کند و همچنین در مسیر شعار عدالت خواهانه‌ای که در دوران کاندیداتوری داشتیم گام برداریم و حرکت کنیم و بر اساس اولویت‌ها پیگیر مشکلات شهرستان‌های استان باشیم./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha