انتخابات هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان به بعدازظهر موکول شد!

تا زمانیکه حداقل اعضای کمیسیون مشخص نشود امکان برگزاری انتخابات وجود ندارد و از این رو انتخابات هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان در صورت عضویت فرد دیگری به کمیسیون بعدازظهر انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری سلامت؛ امروز  صبح قرار بود انتخابات هیات رئیسه کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی برگزار شود تا کمیسیون با شناخت اعضا و هیات رئیسه بتواند به صورت رسمی به فعالیت بپردازند.

براساس آیین نامه داخلی هر کمیسیون تخصصی باید بین حداقل 19 و حداکثر 23 عضو داشته باشد تا رسمیت یابد. با این حال برخی از منابع آگاه به خبرگزاری سلامت اعلام کردند که این اتفاق در کمیسیون بهداشت و درمان هنوز محقق نشده است. بدین معنا که از 290 نماینده حاضر در مجلس یازدهم تنها 18 نفر برای عضویت این کمیسیون اعلام آمادگی کرده‌اند! انتخابات هیات رئیسه به بعدازظهر موکول شد تا زمانیکه حداقل اعضای کمیسیون مشخص نشود امکان برگزاری انتخابات وجود ندارد و از این رو انتخابات هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان در صورت عضویت فرد دیگری به کمیسیون بعدازظهر انجام خواهد شد. این درحالی است که اگر عضو دیگری به این کمیسیون اضافه نشود امکان دارد انتخابات به روز دیگری موکول شود.

خبرنگار: محمدسیاح

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha