کد خبر: انتخابات-نماینده-مدیران-مسئول-در-هیات
۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۹:۲۲
انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت به مرحله دوم رفت

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، دبیر این هیات با اعلام اینکه هجدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات ساعت 16:30 دقیقه امروز 20 آبان 99 به پایان رسید، گفت: با مشارکت 2261 نفر از مدیران مسئول واجد شرایط، حدنصاب مشارکت بالای 50درصدی در برگزاری انتخابات در مرحله نخست بدست آمد.

وی افزود: با توجه به صراحت آیین نامه اجرایی انتخابات، منتخب مدیران مسئول نیز بایستی اکثریت مطلق آرا را کسب نماید که این حدنصاب، با اندکی فاصله به دست نیامد.

ظهوریان افزود: بر همین اساس و مطابق تبصره یک ماده 33 آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات، انتخابات دو هفته بعد در روز 3شنبه، 4 آذرماه برگزار می شود.

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات ضمن تقدیر از خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها برای حضور مناسب در انتخابات، از نمایندگان قوه قضائیه، پلیس فتا و مرکز ماهر وزارت ارتباطات که در طول برگزاری انتخابات، حضور فعال و موثری داشتند، قدردانی کرد.

هجدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات 20 آبان‌ماه 99 از ساعت 10 صبح آغاز و با تایید کمیته ناظر بر انتخابات، پس از تمدید نیم ساعته در ساعت 16:30 دقیقه، در ساعت 16:30 دقیقه به پایان رسید.

شایان ذکر است دور دوم این انتخابات 4 آذرماه با حضور تمام نامزدهای تایید صلاحیت‌شده و تمام واجدین شرایط شرکت در انتخابات برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha