کد خبر: امکان-اضافه-کردن-بازیکن-را-نداریم
۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۲۴
امکان اضافه کردن بازیکن را نداریم!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر به نقل از روابط عمومی برنامه در انتهای الوند، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس روز سه شنبه 20 آبان ماه در برنامه صبحگاهی«در انتهای الوند» درباره وضعیت فعلی باشگاه پرسپولیس گفتگو کرد.

چرا به جای مدیر عامل مدیر اجرایی شدید؟

بر اساس شرایطی که باشگاه داشت این سمت را به من پیشنهاد کردند و با توجه به اینکه کمتر از 40 روز تا فینال بازی‌ها مانده امیدوارم بتوانم کمکی برای ارتباط بهتر بین باشگاه و تیم باشم و  تیم را برای مسابقات آماده کنیم.

در مورد آل کثیر چه اتفاقی افتاد، قرار است به دادگاه بین المللی شکایت ببرید؟

بعد از اینکه جلسه استیناف برگزار شد و رای صادر شد، درخواست گریز دادیم و منتظریم که همکاران حقوقی آن را بررسی کنند  و اگر نیاز باشد موضوع را مطرح کنیم. امیدواریم که محرومیتش بخشیده شود، با این حال قوانین بین المللی وجود دارد که از آن نمی شود گذشت.

اگر محرومیت قطعی شود پرسپولیس می‌تواند برای فینال بازیکن دیگری بگیرد؟

با توجه به اینکه ما از سه پنجره انتقال استفاده کرده‌ایم، طبق استعلام از AFC امکان اضافه کردن بازیکن نداریم. ما به تیم فعلی ایمان داریم.

اینکه رضا قوچان نژاد و شکاری جزو گزینه‌های پرسپولیس هستند صحیح است؟

درباره اسامی بحث زیاد است اما لیست نفرات در اختیار کادر فنی است و اینکه چه کسی کم یا اضافه شود برعهده آنها است. بازیکنی مثل قوچان نژاد بازیکن با ارزشی است و شرایط ویژه‌ای دارد، ما نیز به خاطر تیم پرسپولیس تمام  تلاش خود را انجام می دهیم. در حال حاضر در حال بررسی هستیم که چه بازیکنانی می‌توانند به ما کمک کنند.

خبری که در مورد 7 ملیون تومان مانده حساب باشگاه آمد صحیح است؟و اینکه به آقای گل محمدی گفته اند خبری از پول نیست!؟

این ها بیشتر صحبت های فضای مجازی است. در رابطه با 7 میلیون شاید عدد دقیقی نباشد اما تقریبا همین حدود است. ما در حال کارکردن بر روی در آمدزایی هستیم. با توجه به حل بدهی به برانکو و مسائل دیگر الان وضعیت مالی باشگاه با مشکل روبه رو شده اما این تیم هوادار محور است و قدرتش را از هوادارانش می‌گیرد‌. همین تیم 4 بار قهرمان شده و 2 بار فینال آسیا را تجربه کرده است. شاید ما در حساس ترین برهه از تاریخ باشگاه هستیم و به زمان برای حل مشکلات احتیاج داریم.

در مورد منابع مالی و پولی که AFC قرار است برای فینال به باشگاه بدهد آیا رایزنی خواهید کرد؟

تا اینجا کارگزار ما به بهترین نحو عمل کرده. در رابطه با پاداش 2018 در حال بررسی هستیم و سعی میکنیم در چند روز آینده گزارشی به مردم به خصوص هواداران بدهیم. در رابطه با پاداش جدید به دلیل تحریم ها تا امروز امکان دریافت پول وجود ندارد و در بهترین حالت یک ماه پس از فینال که امیدواریم قهرمان شویم شاید اگر تحریم نباشیم بتوانیم پول را بیاوریم.

در مورد حواشی که درباره طلب آقای سیدی به وجود آمده توضیحی دارید؟

ما سعی داریم به طلبکاران احترام بگذاریم. ایشان کلا 4 الی 6 ماه در تیم بوده اند و حدود 50 الی 70 میلیون تومان طلب دارند که در گفتگوی تلفنی ایشان تا 20 روز آینده طلب را می‌خواستند که صادقانه به ایشان توضیح دادم که فعلا به دلیل شرایط امکان پذیر نیست و به محض مساعد شدن شرایط باشگاه،پرداخت را انجام خواهیم داد. اینکه ایشان بخواهند به کمیته تایین وضعیت مراجعه کنند در اختیار خودشان است. در این زمان ذهن بازیکن و هوادار را مشوش کردن اشتباه است امروز ما باید 39 روز باقی مانده تا فینال را با آرامش و تمرکز طی کنیم.

ما کارت‌های هواداری از بانک گردشگری تهیه کردیم و نمی‌خواهیم که مردم به ما پول دهند بلکه با استفاده از این کارت ها همان طور که از کارت بانک های دیگر استفاده می‌کنند منابع مالی خوبی به باشگاه می‌رسد که در آینده باشگاه پرسپولیس از نظر مالی تامین خواهد شد همچنین با استفاده از این کارت‌ها درصد تخفیفی به صاحب کارت تعلق خواهد گرفت و هوادار نیز به باشگاه خود کمک کرده است.

برنامه در انتهای الوند به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر، کارگردانی مسعود مرعشی و با اجرای نجمه جودکی، حامد مهربانی و مجید یحیایی از حدود ساعت  7:15 روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha