کد خبر: امکان-اسکان-مهمانان-نوروزی-در-مدارس-اس
۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۱۰
امکان اسکان مهمانان نوروزی در مدارس استان بوشهر وجود ندارد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالکریم گراوند در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به وضعیت بیماری کرونا اظهار داشت: دعا می‌کنم این بیماری از بین برود و آرامش به دنیا و ایران برگردد و مردم در کمال سلامت و آرامش زندگی عادی خود را از سر بگیرند.

وی افزود: آموزش و پرورش نیز متأثر از شرایط کرونا شده و امیدواریم در سال تحصیلی آینده با ریشه کن شدن کرونا شاهد حضور دانش‌آموزان در مدارس باشیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: هیچ چیزی نمی‌تواند جای کلاس و معلم و شور و شوق دانش‌آموزان را بگیرد و فضای معلم و دانش‌آموزان، جایگزینی ندارد.

گراوند با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در زمینه ارتقای استان بوشهر در کنکور سراسری تصریح کرد: با برگزاری طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، کارهای ارزشمندی در این دولت صورت گرفت و اکنون شاهد ارتقای استان بوشهر در کنکور سراسری هستیم و رتبه استان به ۱۱ در سطح کشور رسیده است.

وی بیان کرد: بدون تردید هر تلاشی انجام دهیم جواب می‌دهد و طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان در طی چهار پنج سال اخیر جواب داده و عملاً شاهد بهبود وضعیت استان در کنکور سراسری هستیم.

وی در ارتباط با اسکان مهمانان نوروزی نیز گفت: با توجه به شرایط کرونایی امکان اسکان مهمانان نوروزی در مدارس استان بوشهر وجود ندارد.

استاندار بوشهر افزود: علیرغم میل باطنی و در حالی که همیشه از مهمانان و مسافران و گردشگران ورودی به استان استقبال می‌کنیم، امسال این امکان را نداریم و امیدوار هستیم از نوروز ۱۴۰۱ و با بهبود وضعیت بیماری، شاهد حضور مهمانان و گردشگران در استان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha