کد خبر: امنیت-کامل-در-مرزهای-استان-حاکم-است
۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۱
امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ بهنام جو اظهار داشت: تا الان هیچ گونه مورد و مسئله خاص و نگران کننده که بخواهد امنیت مرزهای استان را تحت تاثیر قرار دهد رخ نداده است و فقط چند خمپاره و راکت بوده است که در جریان درگیری به داخل مرزهای استان اصابت کرده که هیچ آسیبی نداشته است.

 وی  با بیان اینکه مرزنشینان و مردم مناطق مرزی به هیچ عنوان نباید نگران امنیت خود باشند، ادامه داد:  البته موضوع از مجرای قانونی خود در حال پیگیری است و هشدارهای لازم جهت رعایت خطوط قرمز مرزهای استان و پیشگیری از هرگونه اقدام و هر حرکتی نسنجیده به طرف‌های درگیر داده شده است.

رییس شورای تامین استان اردبیل تصریح کرد: در پی شروع درگیری نظامی بین دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان از روز یکشنبه ۶ مهرماه بنا به ضرورت امر اوضاع مرز تحت رصد اشرافیت کامل نیروهای مرزبانی، اطلاعاتی و امنیتی قرار گرفت.

وی افزود: نیروهای مسلح مقتدر و مرزبانان جان برکف و سلحشور در راستای حفاظت از جان، مال و ناموس مملکت بیش از پیش آماده اند و با روحیه و شجاعت بی‌نظیر در دفاع از کیان نظام و مرزهای پرگهر ایران اسلامی با قاطعیت تمام در صحنه حاضر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha