کد خبر: امروز-هیچ-خیری-بالاتر-از-حفظ-امید-و-پرور
۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۲۸
امروز هیچ خیری بالاتر از حفظ امید و پرورش آن در میان جوانان و مردم نیست

به گزارش گروه بهداشت ودرمان خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، دکتر طاهره چنگیز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت که در تالار بن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: تمام قد در برابر هنرمندان عرصه سلامت که زندگی شان تجلی عشق، علاقه، امید و ایثار است، سر فرود می آورم و تعظیم می کنم بخصوص شهدای مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که 13 نفر از این عزیزان را از دست دادیم و آنها جاودانه شدند.

وی گفت: امروز ما بیش از هرچیزی نیازمند همبستگی، روشن بینی و همدلی هستیم و ای کاش بتوانیم همه اینها را به سرپنجه هنر و با خلاقیتی که هنرمندان عزیز دارند، تقدیم مردم کنیم. امروز هیچ خیری بالاتر از حفظ امید و پرورش آن در میان جوانان و مردم نیست و امیدآفرینی تنها کمی دلسوزی و عشق و یک دنیا اندیشه و شعور ملی می‌خواهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: امیدوارم همه ما دست به کار این خیر بسیار ارزشمند و ضروری باشیم تا سلامت روان مردم ارتقا یابد و همه ما دست به کار شویم تا معروف اصلی و مهم امروز  کشورمان که حفظ امید و  یکپارچگی و تلاش برای بهبود اوضاع است را گسترش دهیم./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha