شهربانو امانی رییس کمیته ایمنی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار شهری طبنا (خبرگزاری سلامت) با اشاره به درخواست شورای شهر تهران برای تعطیلی حمل و نقل عمومی در پایتخت گفت: شورای شهر تهران از ابتدای شیوع کرونا ویروس پیشنهاد تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی را مطرح کرده بود اما این موضوع با کم کردن ناوگان عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه برای قطع زنجیره کرونا ویروس تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی به تصویب شورای فرماندهی ستاد کلانشهر تهران رسیده است، اظهار داشت: این موضوع امروز در استانداری تهران بررسی می‌شود و امیدواریم که در مراجع فرادست به تصویب برسد.

رییس کمیته ایمنی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شورا و مدیریت شهری تمام تمهیدات لازم را برای جلوگیری از انتقال کرونا ویروس در تهران انجام داده‌اند.

امانی تاکید کرد: اگرچه شورای شهر تهران و مدیریت شهری برای تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی در پایتخت تلاش های زیادی انجام داده‌اند اما این موضوع به سرانجام نرسید چراکه تمام تصمیم گیری‌ها در اختیار شورا و شهرداری تهران نیست.

وی با تاکید بر اینکه به عنوان نمایندگان شورای شهر تهران رییس جمهوری، وزیر بهداشت و استاندار تهران انتظار داریم زمینه تعطیلی سیستم حمل و نقل عمومی را فراهم کنند، تصریح کرد: در این خصوص تماس‌های زیادی با حریرچی قایم مقام وزیر بهداشت، محسنی بندپی استاندار تهران، سردار رحیمی فرمانده پلیس تهران بزرگ و دیگر مسوولان کلانشهر تهران گرفته شده است.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با بیان اینکه مدیریت شهری به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی ملزم به اجرای مصوبات و تصمیمات مراجع ذیصلاح در رابطه با مدیریت مقابله با شیوع ویروس کرونا است، گفت: توقف کامل حمل و نقل عمومی تهران بسیار ضروری است و امیدواریم امروز این موضوع عملیاتی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha