کد خبر: امدادرسانی-هلال-احمر-مازندران-به-153حادث
۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۱۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، دکتر غلامعلی فخاری گفت: ارائه خدمات امدادی به 60حادثه جاده ای،17حادثه شهری،8حادثه کوهستان،21حادثه برف و کولاک،6حادثه آتش سوزی جنگل و مراتع،5حادثه صنعتی و کارگاهی ،یک حادثه زلزله و همچنین ارائه خدمات موردنیاز به 35 نفراز مراجعین به پایگاههای امدادونجات از مهمترین خدمات هلال احمرمازندران در دی ماه گذشته بوده است.

به گفته دکترفخاری در همین راستا  116 نفر بصورت سرپایی  خدمات مورد نیاز  خودرا ازعوامل امدادونجات هلال احمر استان دریافت و بیش از 64نفر از مصدومان حوادث مختلف نیز به مراکزدرمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: بیش از 761 نفر نجاتگر و امدادگر با بکارگیری 165 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی در عملیات های انجام شده مشارکت داشتند.

 وی گفت: جمعیت هلال احمر استان در زمینه انجام عملیات امداد و نجات و نیز پاسخگویی به فوریت های امدادی شهروندان در 2 حادثه از ظرفیت بالگردامدادی نیز استفاده کرده است.دکترفخاری تصریح کرد : جمعیت هلال احمر مازندران از نظر انجام عملیاتهای امدادونجات در شمار استانهای برتر کشور قراردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha