کد خبر: امدادرسانی-هلال-احمر-خراسان-جنوبی-به-61
۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۳۱

حمزه اسعد زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت، با اشاره به حوادث یک ماه گذشته بیان کرد: طی این مدت نیروهای هلال احمر به 61 مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

وی افزود: 66  در صد از این مأموریت‌ها در حوادث جاده‌ای، پنج درصد حضوری ، 21 درصد شهری، پنج درصد کوهستان و سه درصد سایر حوادث بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بیشترین حوادث در یک ماهه گذشته به ترتیب با ۱5 حادثه مربوط به قاین، 9 مورد مربوط به بیرجند و 9 مورد مربوط به نهبندان بوده است.

اسعد زاده با بیان اینکه در این مأموریت‌ها به ۱20حادثه دیده امدادرسانی شده است، گفت: 81 درصد از حادثه دیدگان در حوادث جاده‌ای، 13  درصد در حوادث شهری، 6 درصد در دیگر حوادث خدمات گرفته‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه 227نیروی عملیاتی در قالب 95 تیم به این حوادث امدادرسانی داشته‌اند، افزود: همچنین90 خودرو امدادی شامل 48دستگاه آمبولانس و 42دستگاه خودروی نجات در این حوادث به‌کارگیری شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 6مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است، افزود: حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی همچون گذشته تعداد قابل توجهی را به خود اختصاص داده که کاهش آن نیازمند توجه ویژه رانندگان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha