کد خبر: امدادرسانی-هلال-احمر-خراسان-جنوبی-به-۳-2
۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۴۰

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمد رضا رضایی با اشاره به بارندگی های شب گذشته بیان کرد: به دنبال این بارش ها، نیروهای هلال احمر خراسان جنوبی به سه مورد حادثه سیل و آبگرفتگی امدادرسانی کردند.

وی از امدادرسانی به گرفتار شدن یک دستگاه خودرو پراید در مسیر آب در کیلومتر ۱۵ خوسف، فرعی روستای زمان آباد خبر داد و گفت: همچنین آبگرفتگی یک باب منزل در روستای هاوانان در ارتفاعات باقران از دیگر حوادث شب گذشته بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: رهاسازی افراد گرفتار در یک دستگاه خودرو ۴۰۵ در کیلومتر پنج محور بیرجند- خوسف، فرعی روستای دهنو- گیوک در مسیر آب از دیگر ماموریت های شب گذشته بوده است.

رضایی با بیان اینکه آبگرفتگی ۱۰ باب منزل در روستای گیوک از توابع بیرجند از دیگر حوادث شب گذشته بوده است، گفت: در حال حاضر امدادگران در این روستاها مشغول امدادرسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به آبگرفتگی قنات روستا و عدم دسترسی اهالی به آب شرب بهداشتی، از طریق گالن آب مورد نیاز روستاییان تامین می شود.

رضایی بیان کرد: همچنین بسته های غذایی ۷۲ ساعته به منطقه ارسال شده که بعد از ارزیابی های لازم بین آسیب دیدگان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه یک دستگاه کف کش و ۱۲ خودرو در امداد رسانی ها به کارگیری شده است، گفت: همچنین ۳۹ نفر در قالب ۱۶ تیم به این حوادث امدادرسانی داشته اند.

رضایی بیان کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارش باران های نقطه ای، ۲۳ پایگاه برای امدادرسانی به حوادث احتمالی در آماده باش کامل هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha