کد خبر: امدادرسانی-هلال-احمر-به-۶-فرد-گرفتار-در
۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۶:۱۵
امدادرسانی هلال احمر به ۶ فرد گرفتار در ارتفاعات بندرخمیر

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، مهندس مختار سلحشور در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد:روز گذشته  گزارشی مبنی بر گمشدن ۶ نفر در روستای پارو شیرین بخش مرکزی شهرستان بندرخمیر اعلام که بلافاصله یک تیم امدادی از پایگاه منبع آب به محل اعزام شد.

وی افزود: به دلیل مسافت طولانی و صعب العبور بودن منطقه همچنین بروز مشکل قلبی برای یکی از مفقودین این حادثه، با هماهنگی اورژانس هوایی، یک فروند بالگرد بهمراه دو نفر از عوامل امدادی هلال احمر و اورژانس۱۱۵ بیمارستان بندرخمیر به منطقه اعزام می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان ادامه داد:با حضور به موقع امدادگران و با همکاری تیم اورژانس هوایی یک مصدوم این حادثه در ساعت۱۸ و۴۰ دقیقه به بیمارستان نیاپور شهرستان بندرخمیر منتقل شد.

مهندس سلحشور با بیان اینکه این افراد جهت برداشت محصول خرما عازم منطقه کوهستانی پارو شیرین شده بودند،تاکید کرد:از هم استانی های عزیز خواهشمندم که با رعایت ایمنی و دانش کامل اقدام به کوهپیمایی نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات با شماره ۱۱۲ امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha