کد خبر: امدادرسانی-هلال-احمر-به-یک-هزار-و-676-حادث
۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰

به گزارش گروه استان های  خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، رامین معبودی 5 مهر در تشریح عملکرد معاونت امداد و نجات استان در ۶ ماهه نخست سال جاری با اعلام این خبر افزود: یک هزار و 94 نفر در سیل و آبگرفتگی، 476 نفر در حوادث جاده ای، 65 نفر در حوادث کوهستان، 17 نفر در حوادث شهری، 12 نفر خدمات حضوری، 5 نفر در حوادث دریایی- ساحلی، 3 نفر در برف و کولاک، 3 نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی و یک نفر در حادثه هوایی سقوط پاراگلایدر در شهرستان بیله سوار حادثه دیدند.

وی با بیان اینکه در این مدت عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به ۲۲۳ فقره حادثه امدادرسانی کرده اند، افزود: 142 فقره حوادث جاده ای، 27 فقره حوادث کوهستان، 23 فقره سیل و آبگرفتگی، 11 فقره شهری، 11 فقره خدمات حضوری، 4 فقره دریایی- ساحلی، یک فقره آتش سوزی جنگل و مراتع، یک فقره برف و کولاک، یک فقره حادثه صنعتی و کارگاهی، یک فقره طوفان و یک فقره حادثه هوایی، حوادثی بودند که عوامل جمعیت هلال احمر استان در آن ها امدادرسانی کرده اند.

معبودی با بیان اینکه در این حوادث 351 نفر مصدوم شده بودند، ادامه داد: 89 نفر از مصدومین به مراکز درمانی انتقال، ۹ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این حوادث ۴۴ نفر اسکان داده شده، افزود: بسته های غذایی 72 ساعته و اقلام زیستی نیز میان آنان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در این حوادث 336 تیم عملیاتی متشکل از هزار و 254 نفر/روز نیروی عملیاتی حضور داشته که با بکارگیری 256 دستگاه/روز خودروی امدادی و یک فروند بالگرد به یاری هموطنان شتافته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha