کد خبر: امدادرسانی-هلال‌احمر-به-4-هزار-و-625-نفر-د
۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری؛ ایرج کیانی با اعلام این خبر گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان موفق به ارائه خدمات و امداد رسانی به 4 هزار و 625 حادثه دیده در 396 ماموریت امدادی شدند.

کیانی افزود: 177 مورد حادثه جاده ای، 88 مورد حادثه شهری، 58 مورد حادثه کوهستان، 16 مورد حادثه دریایی، 14 مورد حادثه آتش سوزی مراتع، 24 مورد حادثه سیل و آب گرفتگی، 88 مورد حادثه شهری و 19 مورد سایر  حوادث از جمله طوفان، برف و کولاک و ... بوده که توسط امدادگران و نجاتگران استان انجام شده است.

کیانی گفت: در بحث امدادرسانی به حادثه دیدگان امدادگران و نجاتگران موفق به انتقال 195 نفر به مراکز درمانی شدند و 15 نفر هم به صورت سرپایی درمان شدند، همچنین 29 عملیات رها سازی توسط این عزیزان انجام شد.

وی افزود: در این مدت، 9 سورتی پرواز توسط بالگرد جمعیت هلال احمر استان انجام و موجب نجات جان افراد گرفتار در مناطق کوهستانی شد.

کیانی همچنین درخصوص اسکان اضطراری مسافران گفت: بیش از 387 نفر در پایگاه‌ها و شعب جمعیت هلال احمر استان اسکان اضطراری داده شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در این بازه زمانی، یک هزار و 532 امدادگر و نجاتگر در قالب 494 تیم عملیاتی با استفاده از 338 دستگاه آمبولانس و خودرو امداد و نجات به کار گرفته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha