کد خبر: امدادرسانی-به-۴۱-حادثه-دیده
۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۷
امدادرسانی  هلال احمربه ۴۱ حادثه دیده

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمد رضا رضایی با اشاره به حوادث یک هفته گذشته بیان کرد: طی این مدت نیروهای هلال احمر به ۲۲ مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

وی افزود: ۱۴ مورد از این ماموریت ها در حوادث جاده‌ای، سه مورد حضوری، دو مورد شهری و سه مورد کوهستان بوده است.

رضایی با بیان اینکه در این مأموریت‌ها به ۴۱ حادثه دیده امدادرسانی شده است، گفت: ۲۷ نفر از حادثه دیدگان در حوادث جاده ای، چهار مورد در حوادث شهری، هفت مورد کوهستان و سه مورد به صورت حضوری خدمات گرفته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از خدمت رسانی نیروهای امدادی به ۱۱ نجات یافته خبر داد و گفت: از این تعداد پنج نفر به طور سرپایی درمان شده و شش نفر هم برای درمان به مراکز بیمارستانی منتقل شده اند.

رضایی با بیان اینکه ۷۵ نیروی عملیاتی در قالب ۲۷ تیم به این حوادث امدادرسانی داشته‌اند، افزود: همچنین ۱۵ آمبولانس و 10 دستگاه خودروی نجات در این حوادث به‌کارگیری شده است.

وی اظهار کرد: میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای از آغاز تا پایان عملیات، 57 دقیقه و چهار ثانیه بوده است.

رضایی با بیان اینکه در این مدت سه مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است، افزود: حوادث جاده ای خراسان جنوبی همچون گذشته تعداد قابل توجهی را به خود اختصاص داده که نیازمند فرهنگ سازی رانندگی صحیح است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha