کد خبر: التهاب-جامعه-با-اظهارات-پراکنده-و-غیر-ک
۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۲۶

به گزارش گروه اجتماعی طبنا(خبرگزاری سلامت)، محسن‌هاشمی‌ در دویست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به شیوع کرونا در کشور گفت: موضوع قرنطینه تهران بحثی است که باید از سوی کارشناسان مطرح شود و نباید اظهار نظر‌های پراکنده از سوی رسانه‌ها بازتاب داده شود، زیرا اظهار نظر‌های غیر کارشناسی و پراکنده در حوزه قرنطینه تهران باعث التهاب فضا می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: اظهار نظر واحد از سوی مسئولان می‌تواند تفاهم‌ها در مورد قرنطینه شهر را از بین ببرد و بر اساس دستور ابلاغی فرمانده مبارزه با کرونا که رئیس جمهور است و اقدامات آن زیر نظر نمکی وزیر بهداشت انجام می‌شود و رئیس مقابله با کرونا در تهران دکتر زالی است و درخواست من این است که مسئولان یک بار بنشینند و موضوع قرنطینه تهران را برای مردم شفاف کنند و بگویند اگر نیاز به قرنطینه تهران است این قرنطینه باید با چه درصد و یا چه نوعی انجام شود.

هاشمی‌بیان کرد: من به عنوان رئیس شورای شهر تهران به برخی از جلسه‌ها دعوت می‌شوم و نظر خودم را اعلام می‌کنم، اما این حضور بدین معنا نیست که بگویم تهران قرنطینه بشود یا خیر، زیرا اظهار نظر‌های غیر کارشناسی باعث نگرانی شهروندان می‌شود.

و بیان کرد: شاید در مورد تهران نیاز باشد شکل قرنطینه درجه بندی شود و با درجه بندی مشخص انجام شود، اما باید تاکید کرد که نمی‌توان تمام شهر را تعطیل کرد و متولیان خدمت رسانی نکنند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: نامه اعتراض هئیت تطبیق فرمانداری به یازده بند از تبصره‌های بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران است که ما امروز در صحن شورا آن را به بحث می‌گذاریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha