اقدامات ناجا در راستای اصلاح افراد قانون شکن می باشد/تاکید بر معرفی ماموریت های نیروی انتظامی در صدا و سیما

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی حاجیان" در قرارگاه " کمیل" معاونت اجتماعی ناجا در خصوص معرفی ماموریت های نوروزی پلیس در صدا و سیما اظهار داشت:رسانه ها کارکردی امنیت ساز دارند و در ایجاد احساس امنیت از نقش موثری برخوردارند.

وی افزود: از آنجایی که رسانه ملی مورد اعتماد مردم بوده و در شکل دهی افکار عمومی بسیار موثر می باشد، می توان انتظار داشت که از این ظرفیت برای به تصویر کشیدن ماموریت ها و اقدامات پلیس هوشمند در کشور استفاده کرد.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه وظیفه نیروی انتظامی حفظ و برقراری امنیت داخلی کشور و ماموریت رسانه ملی ، ساماندهی افکار عمومی و اجتماعی است تصریح کرد: بایستی در برنامه های تولیدی جامعه هدف و اقتدار پلیس به نحوه مطلوبی به تصویر کشیده شود.

وی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی هرچه قدر قوی، دانش محور و مقتدر باشد قطعا برای کشور موثرتر خواهد بود، افزود: بایستی جنبه اقتدار و در عین حال رافت و مهربانی پلیس در رسانه ملی به تصویر کشیده شده و مردم بدانند که نیروی انتظامی با کسانی که مخل نظم و امنیت آنها باشند برخوردی قاطعانه خواهد داشت، البته از آنجایی که تمامی ماموریت ها و اقدامات ناجا در راستای اصلاح افراد قانون شکن می باشد شایسته است این موضوع از طریق رسانه ملی بازتاب داشته باشد.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: اقتدار پلیس تنها برای افرادی است که به حقوق مردم تجاوز می کنند و این درحالی است که با عموم مردم با رافت و مهربانی برخورد می شود. باید چهره مقتدرو توام با رافت و مهربانی و عدالت پلیس با تولید برنامه های جذاب تلویزیونی به مردم شناسانده شود.

معاون اجتماعی ناجا در ادامه به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه "بهترین کاری که می شود برای مردم کرد و سیلی محکمی به دشمن زد این است که به مردم خدمت کنید و آنها را امیدوار نگه دارید" اشاره و تاکید کرد: بایستی در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم و انعکاس آن به جامعه از تمام ظرفیت های موجود در نیروی انتظامی و دستگاه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند بهره ببریم.

سردار حاجیان با بیان اینکه هیچ سازمانی به اندازه نیروی انتظامی با مردم و مشکلات آنها سروکار ندارد، افزود: امیدواریم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم و بتوانیم رهنمود ها و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم زیرا خدمتگزاری به مردم را افتخاری بزرگ برای خود می دانیم .

معاون اجتماعی ناجا در خاتمه با ابراز امیدواری به این که در این برهه زمانی و مقطع حساس که کشور با انواع توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب روبه روست و معاندان سعی می کنند با نقشه های پلیدانه آرامش و آسایش مردم را تحت تاثیر قرار دهند در تلاش باشیم با اقدامات و فعالیت های موثر در مسیر حفظ احساس امنیت و آرامش مردم عمل کنیم زیرا این خواسته ما در اجرای ماموریت هایمان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha